[silindi] Hanifeeek canım 1 kutu aldık onu bile bitirmedi anca yarısı . Kilo aldı baya onu kullanınca . Doktor kilo olması daha sorun dedi . Bıraktık bizde .
Meltemkskn Hanifeeek canım bizde keçiboynuzu aldık eşim aç karnına öyle yiyordu evet ilk önce çok zorlandı ama çok şükür faydasını gördük iki ay içinde