Hanifeeek Merhaba 2 hafta önce eşim sperm tahlili yaptı haraketi biraz düşük ve de morfolojisinde de biraz sıkıntı var dedi doktor çok sıkıntı yapılacak bir şey değil ilaç tedavisi ile düzelmesini umuyorum dedi bir de ghonexpharma evulation W/M verdi bir nevi takviye edici vitaminmiş eşi öyle olup hamile kalan var mı ? Olduysa ne kadar süre ilaç kullanıp oldu ?
sevval55 Hanifeeek morfoloji düzeldiğini duymadım ama sperm kalitesi sayısı yükseltilebiliyor keçiboynuzu al onu kır 5-6 tane kaynat suyunu içir sürekli çok etki ediyor
Ayserkan Hanifeeek benim eşim öyleydi 3 ay vitamin tedavisi gördü birden kalitesi yükseldi 20 binlerde olan sperm 100 binlere çıktı promotil diye vitamin ilacı kullandi
flz355 Hanifeeek Canım hareketlılık konusunda sıkıntı yoktu ama morfoloji %1 di eşimin. Doktor %4 olmasını ısterız en dusuk demıstı. Ama bı tane sperm testınden bu degerlere guvenemem demıstı yanı sperm testını en az ıkı kere yapın 1 ay arayla tabı. Bız 1 ay sonra tekrr test yapıp oyle esım ıcın tedavıye baslıcaktık kı ben o ay hamıle kaldm 🙏🏻 Ki o ay asla hamıle kalıcagımı dusunmemstım kafam da rahattı bu yuzden. Testi tekrr etmemıze gerek kalmadı. Mılyonlarca sperm arasından cok az bı mıktar spermle test yapılıyo bunu unutmayın. Tabı kı doktorunuzn verdıgı tedavıyı de uygulayn ama umıtsız olmayın derim. Rabbım en kısa zamanda nasıp etsın ınsallaaaah 🙏🏻😘
Hanifeeek sevval55 teşekkür ederim keçi boynuzu özü var ondan içirsem olur mu şurup gibi birşey eczanelerde satılıyor
kbratkgz Hanifeeek canim benim esimede oyle demisti doktor witamin werdi hatta witamin 550liraydi 2sene once bide aktardan at kestanesi uzum cekirdegi al cok faydali erkek icin bn suan hamileym tabi nasip biraz da ama sen tedbirini al 2sene once kaldm hamile ama dusuk yaptim malesef
Akademisyenanne Hanifeeek canim ayni sorun bizde vardi. Doktor promtil verdi. Takviye vitamin gibi bisey. Sperm kalitesini artiriyor. İki ay kullandi, ucuncu ay hamile kaldim. Bu arada sigarayi birakti, pekmez ve sebze agirlikli beslendi. Onlar da etkili☘️
Hanifeeek Hepinize çok teşekkür ederim dediklerinizi uygulayacağım 🙏🏻 İnşallah hayırlı sonuçlar alırım 🙏🏻
Tubaaa-91 Hanifeeek merhabalar benim eşimdede aynı sorun vardı vitamin ve proxeed diye ilaç verdi keçiboynuzu kaynattık fındık fıstık kabak çekirdeği düzenli olarak yedirdik eşim kızdı kendi kendine ilacı bıraktı . Ve sonuç 5 aylık hamileyim bende
GokceHuma66_ Hanifeeek 0 morfolojiyle doğal yoldan hamile kaldım ve kızım şuan 1 aylık . doktora göre tüp bebek bile yapsak hamile kalamazdım ama kendi kendine oldu canım allah büyük inşallah seninde olur bebeğin
[silindi] Hanifeeek bizim normal morfoloji %1 ileri hızlı 1 di . O takviyelerden aldık 1 kutu 200 küsür liraydı .yarısını ya kullandı ya kullanmadı .ama hamile kaldım bi tedaviye gerek olmadan .