Suhedaa Enguzeldua aynen bnada diyolar karnin asagi inmis felan diye ben diyodum yok ya daha dogumuma var diye bugun şok oldum yuruyus felan yapiodum biraktim artik hicbisey yapmicamm 😂
Enguzeldua Suhedaa bende yapmıyorum agardan alıyorum daha doğrusu birde benım ev 100 basamak sonra dısarı cıkmıyorm artık😃
Enguzeldua Suhedaa hahah bende o sebeple cıkmıyırum zaten yürüyüp gelip sonrada o basamakları cıkmak zor😃