Suhedaa Kizlar 34 + 4 gunlugum bugun doktora gittim nst de sancim yuksek.cikti ve cocuk dogum kanalina inmis hep yat uzan dedi bebegi dogum kanalina indikten ne zaman sonra.dogar tahminen biraz daha benimle.kalsa iyi olur çünkü 😔❤
Haribo42 Suhedaa canm u kişiden kişiye değişiyormuş kimisi 1 qy duruyo kimisi 2 3 günde doğuruyo ama sancın varsa hep yat hiç kalkma en azından 36 gör inş🙏🏻❤️
Enguzeldua Suhedaa bebeğin kanala inmesinin sevıyeleri var canım soyleki 1/2/3/0 ve sonrada eksi 1 -2 -3 diye eger eksı 2ve 3 de ise yakın demek ama 1/2/3 de ise son ana kadar durabiliyor hatta bazen tekrardan değişebiliyor bile
Suhedaa Haribo42 sancim ben fazla hissetmiyorum ama nst de var diye cikti o yuzden ya insallah 36 37 yi goruruz en azindan ❤
Deletedmom139 Suhedaa nettede yaziyor bebek girdginzaman kanala 2 hafta icinde yada 4 hafta icinde doğar bana suan 1 haftadir kanalda 1 hafatya dogacak deniliyor
Suhedaa Deletedmom139 anladim canim saol insallah 3 4 hafta daha durur benim minigim ya sen kac haftaliksinn
Suhedaa Deletedmom139 hmm senin haftan iyimis canim Rabb im saglikla kucagimiza almayi nasip etsin hepimize 😍❤
Suhedaa Enguzeldua ayy insallah durur ya hayirlisi olsun tabi ama dursaydi don haftasina kadar insallah
Mturan Agrınız kaç cıkmıstı nst de ?? Banda cuma gunu agrım cıktgnı söylediler 50-60sanırım ne bi igne ne baska bisi denilmedi iki hafta sonra gel dedi. 33haftalgım bu arada
Suhedaa Mturan valla ben almanyaya gelin geldim tam dil bilmiyorum esim muhatap oluyo doktorlarla oda sormamistir benimde aklima gelmedi ama kadin kagidi gorunce ooooo yapti galiba yuksek cikti banada dedi 2 hafta fazla hareket etme tekrar gel diye
Suhedaa Enguzeldua aynen ya evlat cok baska biseymis ya erken dogarda kuveze girerse diye agliyasim geliyo karnima bakıp kiyamam ben yavrumaa ❤ Allah yardimcimiz olsun bizim ve yavrulaeimizin
Enguzeldua Suhedaa aminnn aminnn bende beni gören herkes karnın asagı ınmıs doğum yakın herhalde diyor yok bır ay var dıyorum beklemez bunların o kadar dıyor iyice sterse girdim bide rüyalarında doğum yaptıgımı görenler yokmu tam bir psikolojık baskı valla😃
Suhedaa Enguzeldua aynen bnada diyolar karnin asagi inmis felan diye ben diyodum yok ya daha dogumuma var diye bugun şok oldum yuruyus felan yapiodum biraktim artik hicbisey yapmicamm 😂