3 gündür griptim şimdi baş ağrısına bıraktı 2 gündür inanılmaz beni deli edecek derece de başım ağrıyor parol içtim fayda etmedi akşam eşim gelsin acile gidicem artık dayanamıyorum kafamı duvarlara vuruyorum ağlıyorum o derece dayanılmaz bir ağrı bu 15+3üm şu son 1 haftam zehir oldu hamilelikten tiksindim yapabileceğim birşey varsa söyleyin nolur 😔