Seherr kesinlikle yaaa bende yorumları okuya okuya korkuyordum 😂 çatı muayenesinden ama bugün oldum ve hiç acımadı kendimi hiç kasmadım dediğin gibi rahat oldu 38 haftalığım 3500 kilo olmuş 2 cm açıklık var ama nst sancısı çıkmadı 2 3 güne gelir dedi doktor Allah hepimize sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏼☺️