Seherr Hiç korkulcak birşey yok kızlar sıfır acı çünkü kendimi hiç kasmadım :)) bebişim 2900 kg olmuş ❤️ 1 cm açıklığım var bugünden itibaren başlıyorum açılma olması için egzersizlere inşallah çok bekletmez kızım 😍
Pinar9001 Seherr maşallah.Ben de çatı kontrolü oldum 2. Kez.Sancılarım ve kasılmalarım artınca tekrar bakmak istedi ama açıklık yok henüz.Egzersizlere ve hurma yemeye başladım bende inşallah kolayca açılmam olur🙏🏻37 haftalığız bu gün.
Mlssa Seherr Ben de oldum dün canım gerçekten korkulacak bir şey değilmiş ya hafif baskı oluyor gibi o da normal bence ama acı vs olmadı abartıldığı gibi değilmiş oysaki baya korkmuştumm😃
Tugbanur Seherr 2 gün sonra bende çatı muayenesi olucam çok korkuyorum. Doktorum çok iyi özele gidiyorum bastan beri aynı doktordayım güveniyorum doktoruma da ama tedirginim yinede. Kaç dk sürdü
Seherr Pinar9001 bende sancı ağrı yok sadece açılmam var bebek henüz kanala inmemiş ama bol bol yürüyüş dedi doktorum bakalım inşallah çok bekletmeden gelir iyice ağırlaştım çünkü doğurmak istiyorum artık
Pinar9001 Seherr inşallah🙏🏻Ben çok yürüyemiyorum toplamda 10 kilo aldım ama belim ve bacağım yürüyünce fena batıyor🤦🏻♀️Evim dubleks merdivenlerden inip çıkıyorum extra hareket olarak.İnşallah yaptıklarımız işe yarar kolayca sağlıkla dünyaya getiririz🙏🏻❤️
Askkokuluyavrum Seherr canim hadi gözün aydın bende cuma gün muayne olcam çok heyecanlıyım 😬 Benim kız iyice yerleştirmişti kafasını kanala bakalım bende açıklık vs var mi çok heyecanlıyım ya
Seherr Mlssa bazı arkadaşlar çok kötü yorumlar yapıyo bence kendilerini sıktıkları için acımıştır biraz rahat olmak gerekiyo yoksa abartılacak birşey değil inşallah doğumlarımızda böyle rahat geçer :)
Haribo42 Seherr canım nasılsınn bayadır görmüyorum sanki seni:)) bnde bugün çatı muayenesi oldm daha öncede olmuştum başka doktorda ve resmen çığlık atmıştm kendi doktorum o kdr güzel baktıkii anlatamam tamamen doktora bağlı artık buna inanıyorum yanii..
Sevvaldal Seherr bence o biraz gebeliğin pozisyonuna göre de değişiyor. Doktorum iki seferdir yapıyor aynı muayeneyi. Belli bir yere kadar acı yok tamam. Ama benim bebeğim çok aşağı inmiş ve kafasına dokunuyor. I kafasını ittirdiği yerlerde baya canım acıyor
Seherr Sirincili evet canım ama inanki sıfır acı eğer eşinle birleşme sırasında da herhangi bir acı sıkıntı yaşamıyosan hiç acımaz önemli olan kendini kasmaman benimki 1 gram bile acımadı :))
Seherr Haribo42 iyim canım tek sıkıntım bebişin ne zaman geleceğini düşünmek ben biran önce kavuşmak istiyorum :)) tabiki doktorun nasıl yaklaştığıda önemli birde kendini kasmamak lazım ben hiç kasmadığım için acı duymadım gayet rahat gecti :)
Mlssa Tugbanur Saniyeler sürüyor canım 1 dk bile değil ya 😊 ben de korkarak gittim ama hafif baskı gibi bişi oluyo acı sızı yok hemen bakılıyor zaten çabucak bitti hiç tedirgin olma kasma kendini👍🏻
Seherr Tugbanur canım 1 dk bile değil belki parmağıyla kontrol ediyo sadece öyle çok uğraştırıcı birşey değil yeterki kendini kasma :)
Premsescik Tugbanur dk bile sürmüyo canım emin ol bnde bugün oldum kendini hiç kasma serbest bırak 10 saniye sürüyor en fazla insanların abarttığı kadar bişey yokmuş bnde çekiniyordm
Premsescik Seherr bnde 36+4 haftalığım banada 2cm acılmam var dedi kalçan normal doğuma cok müsait dedi ama sezaryen olucm kordon dolanması yüzünden
Tugbanur Mlssa ayy burda gözüm çok korktu o yüzden düşünüyorum ne yapcam diye. Bide son zamanlar hiç geçmiyor 38 haftaligiz gelsin istiyorum artık ☺