Ipekozsyhzry ben de az evvel aynı içerikte bir post açmıştım demek endişemiz aynı :) bugun gideceğim doktora ben de 7+5 im. Öncesinde boş gebelik yaşadığım için çok korkuyorum ama belirtileri de gösteriyor bünyem. Sakin olmaya çalışıyorum saat geçmiyor :) Umarım tüm bu tedirginliği yaşayanlar hepimiz güzel haberler alırız 🙏🏼