deryakaraca 7 hafta 2 günlük hamileyim dün doktora gittiğimde keseyi gördü ama bebeği göremedi haftaya tekrar gel dedi haftaya gittiğimde bebeğimi gorebilirmiyim acaba
Sermec deryakaraca canım gec döllenme mi acaba yolk sac göründü mü peki ben 7 haftalıkken bebegı de kalp atısını duydum inş sende duyarsın eger yolk sac göründüyse bebekte gözükür
Zulubik deryakaraca kesenin boyutu kaç mm canim? Genelde doktorlar 20 mm 'yi geçince bebeğin artık görülmesi gerektiğini söylüyorlar.
Hnfe deryakaraca yolk kesesi varsa korkma benim8.hafyada hem kese hemde kalp atisi duyuldu doktorum.yolk kesesi varsa bebekde olsur korkma demisti sende icini ferah tut
Mamak deryakaraca canim ben 6.5 haftalikken gormustum bebegide kalp atisinida ama alttan ultrasonla. Daha cok kucuk oldugu icin ustten gorunmemis olabilir. Alttan yapti mi?
deryakaraca Sermec yolk sac var gözüküyor verdikleri kâğıtta adam akıllı bişey söylemedi başka bı yere gitmek istedim ama yine aynı şeyi söylerlerse diye korkumdan gidemedim haftaya inşallah duyarım ilk bebeğim ve bişey olacak diye korkuyorum
deryakaraca fadimeozbas yok hayır canm bakmadı haftaya yine gidecem bakalım görebilecek mi yada vajinal bakmayı akıl edebilecek mi ben demeden
Sermec deryakaraca canım genelde yolk sac oldugunda bebek gözüküyor belkı de gec döllenme az daha brkle inşallah o zaman bebekte gözükür kalp atısı da duyulur canım
Zerro deryakaraca vajinal bakmadıysa görünmemesi çok normal. Bu hafta görebilmesi için vajinal bakması gerekirdi. Kendinizi strese sokmayın inşallah haftaya göreceksiniz 🤗
Sermec deryakaraca Allaha havale et canım o ne verirse hayırlısını verir mesela 4 ay önce bir düşüğüm oldu cok agladım cok üzüldüm sımdı 7+6 haftalık hamıleyım ve Allaha havale ettim sonuc ne olur bilmiyorum üzülür müyüm sevinir mıyım bilmiyorum ama Allah ne yazdıysa o olur
deryakaraca Sermec Çok üzüldüm 😭😭 başın sağolsun inşallah bebişini sağ Salim hayırlısı ile kucağına alırsın Rabbimden istiyorum zaten ne istersem o herşeyin en iyisini bilir haftaya görürüm umudu ile duamı eksik etmiyorum
Zulubik deryakaraca bir hafta daha bekleyin bakalım. Benim de öyleydi 7+4'te 22 mm idi sanırım. bi hafta daha bekleyelim demişti doktorum ama görünmedi yine de. Kendim düşük yaptım .
deryakaraca Zerro çok kalabalık baştan sağma bakıyorlar gibi geldi bana özele gidecem haftaya göremez yada vajinal bakmazsa
fadimeozbas @Zerro 5. Haftada vajinal 6. Hafta da normal ultrasonla bebek kesede görülür hatta kalp atışıda duyulur. Geç döllenme olmuş olasılığı olabilir o tarz durumda bebek 7. Haftada değildir. Doktorlar haftaları farklı söyleyebiliyor
deryakaraca fadimeozbas kafam allak bullak dünden beri inşallah geç döllenme olmuştur diye umud ediyorum dün devlet hastanesinden çıktıktan sonra gidiyim dedim ama korktum bu seferde boş gebelik derlerse diye
fadimeozbas @deryakaraca Mutlaka güzelce ilgilenen bi doktora git bence 1 hafta daha bekleme özel hastahaneye git direk vajinal baktır
fadimeozbas @deryakaraca Ama bak şöyle düşün Allah korusun diyelim öyle bir durum var hemen müdahale edebiliyorlar bebeğe diğer türlü hafta geçiyor kuzucum
deryakaraca fadimeozbas doğru söylüyorsun canm haklısın bugün bi özele gidip baktırıym rabbim nasip edecekse her türlü nasip eder korkunun hicbiseye faydası yok