Bho ezel90 yoo kuzum düşürdüler sadece akşam 0,6 lık vuruluyorum , bir açıklama yapılmadı asistlan doktor vardı gidip hocasına sordu hocanın ne dediğini duyamadım 😊
ezel90 Bho yeter zaten 06 canım ya bizim genimize sabah aksam çok sanki coraspinde içiyomusun kaç haftalıksın
Mesa33 Bho canım benim de dikkatimi çekti dozun. Faktör genleri ve protein s-c değerleri sıkıntılı olanlar 0,6 kullanıyor. Sana niye öyle bir doz veriyorlar ki. Protein s-c normal mi senin.
Bho ezel90 22deyin kuzum bu iğnenin dozunu hem kan testlerine hemde kayıp sayısına göre karar veriyorlarmış yeni duydum onuda
ezel90 Bho benim tek kayıp canımm inşallah dozum yeter doz testi yaptırıcam zaten apttlerde yetiyo gözüküyo ama anti xa testinide yaptırıcam