Evinanne Sclkcak bugün 21+1 oldum hala ve hala tam olarak hissedemiyorum😖 arada pıt pıt ve seğirme şeklinde gibi hissediyorum
Vera18 Bende 20+6 oldum 1 haftadır hissediyorum 😊 çok sık değil ama günde 1 kere de olsa hissediyorum dün muayeneye gitmiştim doktorum ilk gebelikte geç hissedilmesi çok normal hissetmeye başladıysan 1 2 hafta içinde düzene girer dedi
cansuaydin Sclkcak canim hissedersin, hareket ediyordur ama rahim duvarına çarpmadigi icin dışarıdan farketmiyosundur, çok normal😊😊
Sclkcak cansuaydin inşAllah düzene girer 19 haftamda bir kere hissettim tekmesini kuvvetli bir şekildeydi ama şuan hissetmiyorum 😑
Sunset Sclkcak hiç durmuyor desem yeridir. Dıştan da gözükmeye başladı. Bir çok kişi hissetmiyor bile acaba bende mi bir anormallik var diyorum.
Elosunannesi Sclkcak 21 olduk biz artik o kdr harketli ki disardan gorenler bile sok oluyo resmen karnimi yerinden oynatiyo
denizadaalpp ne kadar çokk 20+1 varmiş 😂😂😂 bnmde ayni bn 15.haftadan beri hissediyorun ama tam anlamiyla degil tabikide. bu hafta biraz artti sertlesmeler flnda basladi
Jongmomy 34 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini hissediyorum çok şükür çok güzel bir duygu bazen ağırı veriyor ama olsun 😇❤️