Sclkcak 17+4ten itibaren hissediyorum 🙏🏻🙏🏻 günde farklı zaman dilimlerinde iki üç kere hatırlatıyor kendini minigim 🐣 ama herkes farklı zamanlarda hissedermiş, sakın endişe yapmayın.. Güzel düşünün ve minnosunuza odaklanin 😊 hareket etse bile rahim duvarına varmazsa hissedemeyebilirmisiz, öyle düşünün 😊😋