Rabia2019 Elwing6 bence bebekcikolatacısından al canım ikinci olanı yani, memnuniyet mesajı çok var ve çikolataları Pelit marka çok kaliteli
Esmaaaaaaa Ozlem2634 cuma günü sipariş verdim pazartesi bende oldu zaten gün içinde 4 e kadar sipariş verirseniz ayni gün kargoya veriliyor 2 Günü sende olur
mary1709 Elwing6 ben dün mağazasına gidip sipariş verdim Hacışeriften. Madlen çok ince bence. Onun yerine fıstıklı olandan yaptırdım. 80 tanesi 150 tl.
butterfly4 @Elwing6 hacışerif iyidir onu tavsiye ederim, ben de öyle tercih edicem, instagramdan gösterdiklerinize benzer bir arkadasım yaptırdı, çikolatası filan çok dandik, teneke kutusuyla isim yazılı kağıtlara para ödüyorsun bence değmez
[silindi] Eminönü’nde üzeri hoşgeldin kızım veya oğlum etiketli çikolataların kilosu 67 tl ve 1 kiloda 140 adet oluyormuş yine aynı şekilde karton kutular 6 7 tl metal kutular 12 tl 👍üzerini istediğiniz gibi süsleyebilir etiket yapabilir İstanbul’da olanlar baksın😊