Elwing6 https://instagram.com/bebekcikolatasi?igshid=tplixclsl00n Bu sayfadan alisveris yapan oldumu ? Haciseriften sunu mu alsam (50 adet) https://hizliresim.com/VQ9rQr Instagramdan sunu mu? (48 adet) https://hizliresim.com/va6ja6
bsrsl_2016 Elwing6 geçenlerde bunla ilgili bi post acilmisti herkes daha cok haciseriften memnun kalmış kampanya falan denk getirmisler bn ordan duusnuyorum canim yinede sen bilirsin
Svgcn Elwing6 bence hacışeriften alın derim. Bende nasip olursa ekim ayında oradan sipariş vereceğim. En azından markası adı belli olsun. İnstagramda bu tarz sayfalara çok inanasım gelmiyor
Elwing6 Svgcn esra1907 Hsciserifte metal kutudaki figurleri begenmedim kizlar ya bi kedili pleksili var onda da 50 adet var kactane yeterli sizce
yavrukoala13 Ben bebek çikolatası diye bir site var instagrmda ordn aldm resmi sitesi var ztn ordan siparş verdm isim yazılı kutusunda kolanya şişeside hediye geldi yannda çikolatasıda cok lezzetli tavsiye ederim
GulinMert Elwing6 haciserif in içi Antep fıstıklı çikolatası var. Bebek çikolatası olarak onu yapıyorlarsa onu alın mutlaka O çikolatayı kendileri imal ediyor sadece onu ve muhtesem
Nihanak Elwing6 haci serifin cikolatasi cok guzel. Disinin kabini seklini begenirsiniz begenmezsiniz bilemem ama cikolatasi harika. Ve guvenilir. Ben de dogum zamani ordan yaptiricam insallah 😊
Nilveannesi10 Elwing6 ben hacı şeriften aldım isimli kutulu lokumlu olandan, bir de kolonyasını. İkisi de çok güzel geldi ve kargo günlük çıkıyor. Hatta minik bir irmik helvası da hediye kolinin içinde gelirken
Ozlem2634 Esmaaaaaaa merhabalar 31 haftalıgım ama ıkız oldugu ıcın doktor en fazla 37 de alırız dıyor kı bence 37 yı bıle goremıyıcem sıparıs ne kadar zamanda elınıze ulastı acaba
yavrukoala13 bsrsl_2016 https://instagram.com/bebekcikolatasi?igshid=yofvap37sew2 Bu site cnm bebek çikolatası instgrm hesaplarının adı sitelerine girersen bir sürü seçenek var bn çok memnun kaldm korunaklı paketli yolladılar birde pişman olmadm
Esmaaaaaaa Ozlem2634 cuma günü sipariş verdim pazartesi bende oldu zaten gün içinde 4 e kadar sipariş verirseniz ayni gün kargoya veriliyor 2 Günü sende olur
ozgedrms https://instagram.com/bebek.atolye?igshid=xpzs9v3l3r96 Ben bu sayfaya yaptırdım sipariş verdikten 1 gün sonra elime geçti ve çikolatası çok lezzetli bir göz atın derim 🤗