Arkadaşım kesinlikle genetik o mesele. Ben 7. Ay sonuna kadar her gün aksatmadan sürdüm hindistan cevizi yağını. sadece bir sabah uyandım ve karnım harita gibiydi gözlerime inanamadım 😭
Mankenlerin bedenini yakından görmüyoruz, medyada gördüklerine kanma kaç tane fotoşoptan geçiyor fotoğrafları. Kaldı ki biz manken değiliz. Ben de kafaya takıyordum ama eşim, sen 9 ay boyunca bebeğimizi taşıdın bu çizgiler oğlumuzdan sana hatıra deyip öpmüştü o çizgilerden ve ben de o günden sonra benimseyip sevmeye başladım çizgili karnımı 😁