Ben perşembe günü yaptırdım. Yaptırma amacım sadece bilinçli olmak adınaydı. Eğer down sendromlu gibi bi durum varsa kesinlikle aldırmak taraftarı değiliz o da bizim evladımız olacak. Sadece bilinçli olup kendimizi hazırlamak istediğimiz için yaptırdık ense kalınlığımız gayet iyi çıktı kan sonucumuz yarın çıkacak. Hayırlısı ☺️ Tamamen size kalmış bi durum.