Ece-Alp Melike04 ben de 11+6 da gittim bana da erkek olduğunu söyledi daha sonra 16. Haftada kız olacağını söyledi.
Melike04 Nes61_06 hayırlısı olsun canım , o zaman ben kendimi çok erkeğe planlamıyayım yani ben herkes de sonradan farklı olmuş ya 😏
Mervee07 Melike04 kesin olabilir de olmayadabilir bana da 14+5 te erkek denildi. Bugün de maşallah kızımız çok iyi görünüyor dedi. Biz şok 😱 ama çok mutluyum 😀 En net 20. Haftalardaki detaylıda belli oluyormuş. O yüzden boşverdim sağlıklı olsun da...
Melike04 Mervee07 öyle tabii canım sağlıklı olsunlar da kız erkek fark etmiyor 🙏🏻 Ama en azından tam belli olmadan söylemeseler keşke doktorlarımız da 😏
Melike04 SuleDoruk bize direk erkek dedi ay şuan diğer kontrol zamanım gelsin çok istiyorum acaba o zaman ne dicek bakalım 😊 hayırlısı olsun canım bu arada 😊
Deletedmom0071 Doktorun o haftada söylemesi yasak aslında. Gelişimlerinden doktorlar 7-8 haftada bile anlıyorlar ama dediğim gibi bakanlık yasakladı doktor şikayet edilse diplomasından olabilir... cinsiyet konusunda da muhtemelen şaşmaz hayırlı olsun ☺️🌸
SuleDoruk Deletedmom0071 oğlum çok ısrar edince söyledi zaten. Onun heyecanına karşılık verdi diyelim 😁
Melike04 Deletedmom0071 evet bana da annemler öyle söyledi daha erken neden söyledi falan dediler yanılma payı olabiliyor dedi bakalım hayırlısı canım benim sağolasın 😊🙏🏻
Deletedmom0071 SuleDoruk biz öyle insanlar değiliz ama mesela kız olduğunu duyunca aldırmak isteyen anne-babalar çıkıyormuş bakanlık bu yüzden yasaklamıştı topluca. Allah korusun.
Melike04 Deletedmom0071 ay Allah korusun , ne insanlar var evlat sahibi olmak için nasıl çabalar sarf ediyorlar . Sağ Salim doğsunlar kız erkek hiç önemli değil . Bakanlık aslında en doğru olanı yapmış ama ne yazık ki uygulayan yok herhalde gördüğümüz kadarıyla canım
SuleDoruk Deletedmom0071 evet onu bnde duymuştum. Ama artık doktorlar insan sarrafı olmuştur. Kime ne söyleyeceklerini biliyorlardır. Bu katı kurallar devlette daha çook geçerli oluyor sanırım.
Melike04 Nurhnm hayırlısı olsun kuzum bizde ilkte kız çok istiyorduk tabii ki önce sağlıkları ama gönülden öyle geçiyordu bugün erkek dedi onda bile nasıl sevindik 😊
SuleDoruk Melike04 9 yaşında oğlum var. Canı gönülden hep kız olsun diye dua ettim. Eşim ve oğlum da dahil. Umarım doktor doğru görmüştür 😁 senin de hayırlı olsun bebişin 😍