Bana şeker yüklemesi 30. Haftamda yapıldı. Gebelik şekerim çıktı. Şuan 36 haftamdayım bu haftaya kadar herşey normaldi nedendir bilmiyorum bu hafta ara ara hem açlık hem tokluk şekerim yükseliyor bu konuyla ilgili yardımcı olacak bilgiler varsa paylaşırsanız çok sevinirim bu durumu yaşayıp sıkıntı yaşayan oldu mu ?