suleyapan10 ben hastanede yatış saatim yaklaştıkça gözlerim doldu kan aldırmak korkuyorum sen düşün korkağın tekiyim ama ameliyat masasında iğne olduktan sonra hissetmeyince oh ya dedim sonra ohoo masada güle oynaya muhabbet ede ede bebeğimi bekledim bi çayım eksikti sanki kesilen ven değilmişim gibi inan bak buna mi korkmuşum diye kendine kızacaksın 🤣🤣hiç dert etme boşuna son gece uykusuz kalmışım boşuna acaba acaba diye kafamı doldurmuşum ❤ rabbim hayırlısıyla kavuştursun canım benim doğduktan sonrada acın olmuyor çok korkma sonrasıda oglesne sürecin gayet hizli oluyor 3 4 günlükken başladım ben yemek yapmaya ortalık toplamaya evde benimle kalan bile olma di iyiydim fazla eğilme yeter o ameliyat anlarını sorana anlatmaya doyamayacaksın benim gibi uzun oldu kusura bakma canım 🤭🤭🤭