Merhabalar,Ağustosun 21 inde yani bi gün sonra 38+5 te sezeryan Doğuma giricem. Belden asagı uyusturcaklar. Biraz korkuyorum ama normal Doğumdan daha çok korkuyorum. Bu sekılde Doğum yapanlar varsa deneyimlerini paylaşabilirler mi? O an sakin kalabilecek miyim, doktorların aralarında konuştukları seyleri duyup panik yapcak mıyım? Nasıl geçecek aklımda bir sürü sorular 😟