Nilya Merhaba arkadaşlar. Kadrolu öğretmenler doğum parası ne alıyor? Ne yapmak gerekiyor nereye başvurmak vs. bilgisi olan var mı?
Filizak Nilya ben de burda durayım ben de öyleyim izinler vs. Benim birinci döneme bile yetmeyecek sanırım
ZeynepveSeyit Nilya ben oğlumda sadece çocuk parası almıştım hocam 300 lira ama nereye başvurduğumu hatırlamıyorum.
Ozge3747 Nilya Kadrolu öğretmenler doğum parası alıyor mu ki hocam? Özelde çalışanlara değil mi öyle bir şey? Ben hiç bilmiyorum...
HandeYavuz Nilya kadrolu sınıf öğretmeni arkadaşlar ilksandan da çocuk yardımı alabiliyorlar hocam ☺️
Nilya Filizak bende aynı durumdayım hocam. Bugün sgk nın verdiği yüklü bir miktar para olduğunu duydum ancak nasıl oluyor nasıl alabiliyoruz bilgim yok. Bilen arkadaşlar cenap verirse çok iyi olur
Serenty Nilya onu sadece SGK lilar alabilir.onlar izne çıkınca SGK'dan çalışmadıkları günler için rapor parası alıyorlar.bizim zaten maasimiz yatıyor.oyuzden vermezler
Zerefshan Nilya kadrolu devlet çalışanlarının Doğum izinleri süresince normal maaşları yattığı için 300 tl gibi Doğum yardımı dışında ödeme yapılmıyor . Fakat özel sektörde çalışanların maaşları Doğum izni süresince kurum tarafından ödenmediği için o kişilere 4 aylık almaları gereken paraları toplu olarak sigorta veriyor . Kimseye fazladan toplu para vermiyorlar yani . Üstelik verdikleri de suyunun suyu . Aylık asgari ücrete bile gelmiyor 4aylık verilen para .
DeryaKuzusu Nilya canım o özelde çalışanlara çünkü onların maaşı yatmıyor. Sonrasında toplu alıyorlar. Ama biz zaten maaşımızı alıyoruz ya bize yatmıyor o.
Nilya Ozge3747 bende bilmiyorum hocam sizlere bir sorayım dedim. Eşim bugün böyle birşey duymuş ama net açıklaması ne bilmiyorum internette baktım çalışan anneler diye geçiyor hep biz de dahil miyiz bilmiyorum
Neslisim20 Yüklü miktarda olan dogum parası özelde çalışanlar için geçerli diye biliyorum ben de. Bize cüzi bi miktar ödeniyormuş. Arkadaşım hemen hemen bir altın parası demişti. Benim 37.haftam eylülün ilk haftasına geliyor aynı şekilde doğum iznim 1.döneme yetmeyecek.
Nilya Neslisim20 benimde sizin gibi hocam. Siz 32. Haftada rapor aldınız mı yaz tatiline denk geldiği için
Sagliklagel Neslisim20 peki izni nasil ayarkadiniz.dogum izni dikekcesini tatikde mi verdinuz yiksa 1 eylukde mi vereceksinuz.benim de 1. Doneme yetmiyir ve raporum az kaldi
Ssee1657 Filizak 32. Hafta 4 aylık izin başlamak zorunda değil diye biliyorum istediğin haftada çıkabilirsin demişti müdürüm bana
Neheaaei Filizak hocam 37ye kadar çalışabilirsiniz bir sıkıntınız yoksa.. 32de izne çıkmak mecburi değil.. 32den sonra istediğiniz hafta çıkabilirsiniz ama eğer dönem sonuna kadar yetsin istiyorsanız 37ye kadar dayanıp ayrılabilirsiniz
DeryaKuzusu Filizak ben seminerle birlikte Eylül sonuna kadar çalışmak istiyorum. 32.haftam 29 ağustos a geliyor. Çalışabilir izni alıp çalışıcam. Bu 1 ayı da doğum sonrasına aktarmak istiyorum inşallah olur.
Ozge3747 Filizak Benşm de 32. Haftam seminere denk geliyor. Seminere gidip doğum iznine ayrılacağım, izin bana da yetmeyecek. Rapor alacağım.
ZeynepveSeyit Kadrolu öğretmenim hocam yüklü miktarda almıyoruz sadece 1 sefere mahsus doğum parası alıyoruz ben 3 sene evvel ilk çocuğumda 300 lira aldım başka para almadım
ZeynepveSeyit Kadrolu öğretmenim hocam yüklü miktarda almıyoruz sadece 1 sefere mahsus doğum parası alıyoruz ben 3 sene evvel ilk çocuğumda 300 lira aldım başka para almadım
imren88 Ben şu an 36. Hafta dayım daha izin rapor almadım ve dönemi kapatmak için mecbur ücretsiz izne ayrilicam😑 para konusunu hiç duymadım kayda değer birsey olsa konuşulur
Ipekyucekan Ben de yeni atandım sözleşmeli öğretmen olarak 😊 ama güvenlik soruşturması ne kadar sürecek bimiyorum yarın 33.haftama gireceğim, sanırım bu dönem görevime başlayamayacağım 🤗
Nagihann23 Ipekyucekan hocam hiç belli olmuyor baktınız hemen ararlar inşaAllah 🤲🏻 Benim okul açılmasına yetişmişti
Neheaaei Ozge3747 herhangi bir sıkıntınız yoksa 37. haftaya kadar çalışabilirsiniz hocam 32de doktordan çalışabilir raporu alıyorsunuz.. 37 itibarıyla mecburi ayrılık..
Glydn Ozge3747 sizinle aynıyız aynen ben de seminerden sonra okula hiç başlamayıp izni başlatıcam sonrasında da raporla kapatmayı düşünüyorum. 2. Dönem başlayacak mısın peki
Nihalerdem Nilya ben aldım seminere gidecekseniz o raporu isterler o rapor yoksa doğum iznine çıkarırlar
Neslisim20 Nilya meb istemedi hocam da tatilde olduğun için zaten 5haftayi sonraya aktaramazsın dediler ama doktor yine de verdi. Sisteme biz aktaralım ne olur olmaz dedi. Yalnız şöyle de bir durum var okuldaki idareciler tatilde olduğumuz için rapor olarak işlemediler sadece bilgi için dosyaya koydular. Benim de kafam karıştı
Ozge3747 Nilya Sanırım biz dahil değiliz hocam. Biz doğum izninde maaşımızı aldığımız için bize para verilmiyor, özelde çalışanlar almadıkları maaşı toplu alıyorlar sonradan doğum parası diye biliyorum ben ama yine de tam emin değilim.
nilaylaylaylay Hocalarım ikinci dönem ücretli iznim bitecek benim de. 15 tatilden sonra ücretsiz izne ayrılacağım. Merak ettiğim ikinci dönem ücretsiz izine ayrılıp yazın kesebiliyor muyuz izni. Ve eylülde kalan ücretsiz izin süremize devam edebiliyor muyuz dilekçe ile
nilaylaylaylay Hocalarım ikinci dönem ücretli iznim bitecek benim de. 15 tatilden sonra ücretsiz izne ayrılacağım. Merak ettiğim ikinci dönem ücretsiz izine ayrılıp yazın kesebiliyor muyuz izni. Ve eylülde kalan ücretsiz izin süremize devam edebiliyor muyuz dilekçe ile
Neheaaei nilaylaylaylay ahh keşke öyle olsa ama yanlış hatırlamıyorsam ücretsiz izni başlattığımı zaman kesemiyoruz.. benim de ocak sonu olacak doğum kısmetse ve ben 32.haftamda ayrılmak istediğim için 2.dönem mart sonuna doğru iznim bitecek.. ücretsiz izne ayrılmak istiyorum ama araya yaz tatili girecek keşke dilekçeyle kesip eylülde yeniden başlatabilsek...
300917 nilaylaylaylay hocam ücretsiz izninizi 1 ay bile kullanabilirsiniz. Arkadaşımın doğum izni mayısta bitti 1 aylık ücretsiz izin aldı haziran seminerine katıldı yani tekrar göreve başladı yazın maaş aldı. Eylülde seminere katılıp tekrar ücretsiz izne çıktı.
nilaylaylaylay Hocalarım ikinci dönem ücretli iznim bitecek benim de. 15 tatilden sonra ücretsiz izne ayrılacağım. Merak ettiğim ikinci dönem ücretsiz izine ayrılıp yazın kesebiliyor muyuz izni. Ve eylülde kalan ücretsiz izin süremize devam edebiliyor muyuz dilekçe ile
cordelia nilaylaylaylay 2.donem seminer döneminde okula başlarsınız hocam. Yaz tatilinde çalışır görünürsünüz. Bebeğinizin durumuna göre Eylül’de devam edebilir y da ücretsiz izne ayrilabilirsjnjz tekrar.