Turkolog 15 dakika sürdü. Hadi süresi neyse de. Oğlumun down sendromlu olacabileğini söyledi. Yüksek ihtimal vererek konuştu. Sorularıma cevap vermedi. Korkmam gereken bir durum var mı dedim kafasını telefondan kaldırıp cevap vermeye tenezzül etmedi. 1 gün sonra özele gittim. 1 saat bakıldı. Özel de ki doktora durumu anlattım. Bebeğimin burnu küçük olduğu için kemiğini ölçememiş Zeynep Kamilde ki. Ve bacak boyunu kısa ölçmüş. Zaten çok hareketli oğlum 15 dakıka da nasıl herseyine baktı merak ediyorum. Sadece burun kemiği ve bacak boyuna dayanarak bana down sendromlu dedi. Yani doğru düzgün yapmıyorlar. İlgi desen hiç yok. İnsanlar mecburiyetten gidiyor sonuçta oraya. Özele o kadar para vermeyelim diyorlar. Bende öyle düşünüp gittim. Ama özele verdiğim para da helali hoş olsun. Çok şükür 1 saat boyunca oğlumun tüm hareketlerini izledim ve bana bütün organlarını anlattı. Zeynep Kamil tercih etmeyin. Göztepe’yi bilmiyorum ama oraya bakın isterseniz.