shrbrk fadimeozbas 10 olacagim yarin bende insallah. bugun randevum var. allan muayene oldum ikisindede hep solda. buda sagda demekmiş. sagda kiz diye yorum yaptilar. bakalim ters olacakmi
fadimeozbas @Deletedmom2224 İşte biz bir ümit belki tutar 😄 tabi önemli olan onun hayırlı ve sağlıklı evlat olması ama insan merak ediyor yahuu🤷🏻♀️
Deletedmom2224 fadimeozbas hahah vallahi öyle ama malesef tutmuyor. Şimdi ki gebeligimden soylıyım 7.haftada kese duruşuyla kızdı ama 8. Haftada kesede yeri değişmiş erkek gösteriyor yani değişebiliyor bebegin yeri 😊 bende çok merak ediyorum valla daha 9+6 yız 🤦♀️
fadimeozbas @Deletedmom2224 Yakınız işteee bizde 9+1 deyiz Cinsiyetini öğrenene kadar kök salarız biz meraktan 😄 Ama öğrenince söyle bana🙈
Deletedmom2224 fadimeozbas haha bizim çocuklar biraz geç gösteriyor ama erken gösterirse söylerim 😂 bu arada senin için içimden kız geçti ❣
Deletedmom0043 fadimeozbas belli olur benim 11+3 de belli oldu yani kız dedi 15+4 de de kesinlerştirdi😊
fadimeozbas @Deletedmom2224 Yaaaaa 🙈 O kadar çok kişi erkek dedi ki kız diyen böyle iki üç kişi falan 🤗 İyice meraklanıyorum. Bence senin de kız 🌸
Deletedmom2224 fadimeozbas Ben erkek hissediyorum ama bakalım 😊 sağlıkla gelsin kuzularımız inşallah ❣❣
Tnbarz Deletedmom2224 bende öyle hissediyorum canım birde ilk rabbim gönlümüze göre versin inşallah rabbim bilir kızı erkeği teoriler boş kafa yormayın🤦♀️☺️ Ama insan merak ta etmiyor değil benimde 9+4 3 Eylül’de gidicem bakalım gösterir inşallah inşallahta gönlümdeki olur hayırlısıyla sağlıkla gelsinler 🙏🏻🙏🏻☺️
fadimeozbas @Deletedmom2224 Amin inşAllah ben bekarken hep kız çorapları tokaları alırdım hamile olduğumu öğrendiğimden bu yana elim hep erkek kıyafetlerine gidiyor galiba bende öyle hissediyorum 😄♥️
Balance fadimeozbas 😁😁😁😁olabilir aman ne zaman isterlerse artik bi tane oglum var 8 yasinda smdide 9 haftaligim cok merak ediyorum amaa
Deletedmom2224 Tnbarz bizim ikinci ama ilk bebegimizi kaybettik malesef. O yüzden şuan abisine benzeyen bir erkeğimiz olsun istiyoruz ve hissediyorum bakalım ama kız da olsa sağlıkla gelsin de başka bir şeyin önemi yok 😊 hepsi sağlıkla gelsin inşallah ❣