fadimeozbas Arkadaşlar bu teori hakkında bilgisi olan var mı, bebeğin kesede duruşuna göre cinsiyet belirtiyor. Kesede soldaysa erkek sağdaysa kız gibi?
37aysgl fadimeozbas benim kesemde soldaydı ama bebeğim kız bunlar uydurmaca canım tutan da tesadüf yani
Deletedmom0043 fadimeozbas benim kesem solda hep sol kasığım ağrıdı benim ki kız ablamın da kesesi sağda onunki de kız 😄
Annesininaminesi Canım benim bilgim yok ana ben biliyorum diyen birine attım bilemedi üstelik şadde benimki değil bir sürü kişinin ki tutmadı😇😂
shrbrk vajinal ultrasonda bebek soldaydı kiz dedi. karindan bakıldığında o sağda oluyormuş sagda olanda kiz demekmiş.
shrbrk fadimeozbas duruş şekli onemli. birde 6.7.8.haftalar da bakılıyor harkeektlenmeden diye biliyorum.
Annesininaminesi fadimeozbas valla canım bu teoriye göre benim ki erkekti ablamın ki kız tam tersi çıktı boşver 🤪bunlar hep uydurmaca😬
Tnbarz Bebeğin kedeseki durumuna göre dimi benim bildiğim sağdaysa kız soldaysa erkek diyorlar benim sağda ama erkek hissediyorum bilemedim bakalım ne olucak 🤷♀️
fadimeozbas @Muhendisanne @Deletedmom0043 Anlatmak istediğim o değildi kese içerisinde ki bebeğin duruşuna göre cinsiyet belirliyorlar 😄
shrbrk fadimeozbas 10 olacagim yarin bende insallah. bugun randevum var. allan muayene oldum ikisindede hep solda. buda sagda demekmiş. sagda kiz diye yorum yaptilar. bakalim ters olacakmi
Deletedmom0043 fadimeozbas belli olur benim 11+3 de belli oldu yani kız dedi 15+4 de de kesinlerştirdi😊
Deletedmom2224 fadimeozbas malesef pek güvenilir bi yöntem değil ilk oğlum da baktığımda tuttu ama aynı teoriyle arkadaşıma baktığımda tutmadı 😂