Tugce1803 soğan kürü yapıyorsan suyu yani akıntı da gelir kan pıhtısı da gelir yoğun kanama da yapar ben çikolata kisti yüzünden tam 2 sene soğan kürü yaptım yoğun akıntı olması kokusuz ve renksizse sağlıklı oldugun içindir. Koyu kahve gibi yoğun kıvamlı ise kist vs gibi birşey varsa onu atıyorsundur. Düzenli soğan kürü yaparsan reglin düzene girer gecikme vs olmaz. Hamilelik istiyorsan da dogurganligini artırır. Ama gebelik istediğin zaman o ay içerisinde artık birakman gerekir. Düşük yaptirabilir zararı olabilir.