Adelimm Ftmkya inşallah kız olur canım Allah sağlıklı hayırlı evlatlar versın hepimize. Ama bence senin ki de kızdır içime doğdu bak 🙂)
Fasulyeninannesi Cansu1 Rus takvimi önermiyorum tutma ihtimali çok düşük yine içinde kalmasın dene onu da ama Çin takvimi kadar mantıklı bir dayanağı yok şekerim 😇💕👼🏻
Ftmkya Fasulyeninannesi çin takviminin dayanağı nedir acaba cinsiyeti belirleyen erkek ama cin takvimi anneye bakıyo
Cansu1 Fasulyeninannesi bende hepsine erkek diyor ama bakalimm öncelikle saglikli olsunlar. Ama ben kiz daha cok seviyorum 😂😂😂
SenemAlmasulu Benimde çin takvimine göre erkek Rus takvimine göre Kız bebek 😋😋😋 hayırlısı olsun sağlıklı olsun inşallah