Zeynep23 normal doğum 38 ve 42.haftalarda oluyor.Sizin de daha iki haftanız var.Bence suni sancı almayın en azından bir hafta daha bekleyin.Dua edin Allah'a.Anlık bişey doğum.Rabbim verir doğal.sancını.Kuzenm doğum yaptı geçen haftalarda 41+6 da oldu normal doğum.42 olsaydı da suni sancıyla yaptıracaktı doktoru.42 ye kalmadan 41+6 da suyu geldi.Sabredin biraz daha hayati risk yoksa