Zeynep23 ben de 40+0.. sabaha kontrolüm var. Sancı vs hiçbişey yok 🙂 açıklığım en son 2,5’tu. İnş artmıştır. Suniyi denemeden sezaryene evet demeyin. En kötü ihtimal epidural yaptırırsınız. Ne olursa olsun bebeğimin kalp atış durumu vs iyi olduğu sürece normali zorlıcam. Nasip Allah’tan. Hayırlı doğumlar dilerim 🙏🏼