Harna valla canım hiç korkma benim mecburi sezeryan oldu bende cok korkuyodum cok pimpirik naslı biri olmama rağmen hmn toparlandım 2gğn hastane kaldım hastaneden geldiğim gğn sadece bi kaç saat yattım yani böyle yatak döşek yatıcak kadar ağrılı değil sadece eğilip kalkarken cok az ağrın oluyo o kadar içini ferah tut ve evde de bol bol yürü