Benim ilk doğumum sezeryan uyuşmam geçtikten sonra kalktım hatta 3 günün sonun da eve gidince bile ayaktaydım beni zorla yatırdılar nazar değer diye kırkım çıkmadan kendi evimi bile süpürmüştüm öyle çok korkma sadece dikişlerine dikkat et yeter bide her bünye bir olmaya da bilir rabbim yardımcın olsun hayırlı kolay doğumlar olur inş.