SedaA25 MrsG benim cok sisdetli agriyo hatta sonradan kizartma ve sisme oldu kil donmesjde olabilir doguma 10 haftam var nasil dayanirim bilmiyorum
Ikizannesicaca SedaA25 ahhhh ahhh iki haftadir uzerine oturamaz oldum tam hah hecti diyorum birazcik Oturuyorum o agri o aci saplaniyoe 30 haftaligim bende ikiz agirligimiz arttigi icin vucut dogal olarak tepki verio yatmani tabsiye ederim dinlen bol bol
SedaA25 Ikizannesicaca dun ameliyat oldum kuyruk sokumu yada kil donmesi degilmis popomda enfeksiyon olmus onu aldilar ve Ben halen oturup yatamiyom😕😕
Ikizannesicaca SedaA25 yaaaaa :( balim cok gecmis olsunn ben oturmadigim surece agrimiyo acaba bende de varmidir doktora sordum normal Dedi ikiz diye
zeynephazalnisa SedaA25 bende çok çekmiştim o acıyı doğunca ancak geçti bebek cinsiyet ne benim iki oglum erkek di onlarda hep ağrıdı kız da ön tarafım agirmiisti allah kurtarsın saglikla alın kucaginiza
MinakAnne zeynephazalnisa Sanırım sadece cinsiyeti erkek olanda ağrıyor :) çok ayakta durdugumda çok fena oluyorum
SedaA25 Ikizannesicaca cnm benimki ayakta oturunca yatinca her sekilde agriyodu oyle boyle bi agri degldi allah kimseye yasatmasin o agriyi cok zor gercekten😔
Eymenirem SedaA25 SedaA25 26haftalıkken benimde böyle bir sıkıntım vardı.Doktorum’a danıştım genel cerrahiye sevk etti ve kontrol ettiler ki kıl dönmesi dediler hemen küçük operasyonla aldılar🤷🏻♀️
Gzdclktk SedaA25 benimde kuyruk sokumumda ağrı vardı doktora sölediğimde ordaki kemiğin incecik bi kemik olduğunu muhtemelen eskiden kırılmış olduğunu şuanda baskı arttığı için ağrı yaptığını söledi. Korkacak bir şey olmadığını oturmak sert zeminler yerine yumuşak zeminleri tercih etmem gerektiğini söyledi. Ben üstüne çok ağırlık olmasın diye bir de simit şeklinde minderler var medikalcilerden temin edebilirsin onlardan aldım yine doktor tavsiyesiyle. Çok iyi geldi. Çok ayakta kalınca ağrım oluyor ama geçiyor. Allah yardımcın olsun.🙏
nefesssss Uzun süreli oturunca e agırlık da artınca oluyor bende 34 haftalıgım bayadır var bende de cinsiyetle alakalı değil benim kız olacak
baharkerdige SedaA25 Canım ben ofiste çalışırkende oluyordu yakı vuruyordum o düzeltiyordu ama hamilelikte yakı olur mu bilemedim doktoruna veya eczacıya sorabilirsin .
Sibel_imm SedaA25 aynısını ben yaşadım canım bebeğin baskısı yüzünden oluyor benim bacaklarıma vuruyordu yürümekte zorlanıyordum ama geçiyor üzerinde hafif hafif yürümeye çalış geçmiş olsun ..