benim de bazı haftalar yoğun şekilde oldu oturup kalkarken özellikle ağrıyı hissediyorum. doktor da muayene etmişti, vücudun çeşitli bölgelerinde zaman zaman ağrılar olabilir dedi. başka bi sebep bulamadı. altına yastık alarak oturmayı deneyebilirsin