Ecrinbzkrt elif_badeninannesi eger benım tuttuysa suan 3.hafta sıZce ogrenebılırmıyım testte ılk bos gebelıgımde 4.haftada testte cıkmıstı bı ıhtımal yapsam cıkarmı acaba
sevdicek Busem_210303 1. Hafta dediğin dönem zaten son adet olduğun gün 1. Gün sayildigi icin 1. Haftada muhtemelen son adetini yaşiyosun ama tabi ki senin bundan haberin olmuyo o yüzden imkansız eşinle daha sevişmemiş oluyosun mantıken 😂😂