Kucuktosuncugum Busem_210303 döllenmeden sonra en erken 8-9.gün öğrenebilirsin buda zaten öğrendiğinde bebek 3haftalık oluyo en erken çümkü yumurtanın büyüme sürecide hamileliğe ekleniyo :)
Deletedmom2224 Busem_210303 imkansız gibi bir şey 😊 1. Hafta olarak sayılan hafta da daha bebek döllenmiş bile olmuyor o yüzden öğrenmeniz imkansız
elif_badeninannesi Busem_210303 öğrenilmez canım zaten ilk haftayı adet tarihinin ilk günü baz alınarak hesaplıyorlar ya hamile olmamış oluyorsun 2.hafta ovulasyon dönemi oluyor genelde 3.hafta sonuna doğru testte silik ve kanda çıkıyor 4.haftada daha net belli oluyor 😊
Ecrinbzkrt elif_badeninannesi eger benım tuttuysa suan 3.hafta sıZce ogrenebılırmıyım testte ılk bos gebelıgımde 4.haftada testte cıkmıstı bı ıhtımal yapsam cıkarmı acaba
sevval55 Busem_210303 ben adetimin bittiği gün hamile kalmısım erken kaldım yani. bi sonraki adetime 10 gün vardı işte belirtilerim olunca test yaptım anında çift çizgi cıktı kan verdim 380 küsür cıktı 18-20 günlük hamileymisim
Superfreshlerim Busem_210303 canım benim tüp bebek, 5. Gün embriyosu transfer edildi 8. Gün öğrendim bhcg 114 çıkmıştı sanırım ama ikiz gebelik, 1 haftalıkken biraz imkansız gibi, az daha sabır☺️
Busem_210303 Superfreshlerim adet başlangıç tarihiyle sayarsak bugün 14.gün ben biraz acemi olduğumdan iliskiden sonraki tarihle sordum 🙈 bugün kan testi versem belli olur mu acaba
Superfreshlerim Busem_210303 canım ben döllenmiş olanı 13. Gün öğrendim bence senin daha erken ama istiyorsan kan ver