cansuaydin mrb canım her hastane farklı yapabiliyor bende gece 12 den sonra bişey yemedim ilk şeker yüklemesi yapılmadan kan verdim sonra içince verdim 2 defada 1 saat arayla yine kan verdim korkutmak gibi olmayım herkeste farklı olabilir yanında biriyle gidersen daha iyi olur şeker yüklemesinden sonra ben çok kötü olmuştum şimdiden hayırlı olsun bebeğin rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin