cansuaydin Kızlar iyi gecelere Uyumayanlarinizdan yorum rica edicem, bir sonraki kontrolumuzde bunun icin test yapıcaz dedi doktorumuz, acaba bu süreç nasıl oluyor, tahlil yapıyor sonra ona gore o gün icinde mi yönlendiriyor gerek olursa ??
Oglusum89 cansuaydin bende daha yaptırmadım ama yakınım yaptırdı hastanede ac karnına gitti ilk acken kan aldılar sonra sekerli su gbi bişi içirdiler 1 saat cok hareket etmeden beklemesı ve kusmaması gerekıyodu daha sonra tekrar kan aldılar sonucta genelde öğleden sonra cıkmış oluyor gün içinde doktor görüyor gerekirse diyetle gerekirse iğneyle dengede tutmaya calısıyorlar
Caglaak cansuaydin ac karna gitmen gerek doktorun vereceği miktara göre vereceğin tahlil değişebiliyor ilk ac karna kan veriyorsun sonra şekerli suyu iciyorsun bir saat sonra kan veriyin bir saat sonra tekrar veriyorsun bazıları yükleme sonrası 3. Testi de yapıyor
MucizeAnnesi3545 cansuaydin merhaba 28 haftaya kadar yaptırıyolar genelde. Ac karna gidiyosun kan veriyosun, sonra o glikozu içip bi saat sonra bi daha kan veriyosun. (Bazıları 3. Kezde kan istiyo bi saat sonra) İlk verdiğinle açlık sonra verdiğinle tokluğa bakılıyo. Açlık 100e kadar tokluk 130 veya 140a kadar normal sayılıyo. Yüksek cıkarsa dahiliye ve diyetisyene gönderiyo. Diyet veya cok cok yüksekse insülin kullanıyosun doğuma kadar.
12_yil_sonra cansuaydin 50’lik ve 100’lük yükleme farklı . Hangisini yapacak doktorun ona göre yazalım . Biri 1 saat sürüyor diğeri en az 3 saat
cansuaydin Minectn Oglusum89 Caglaak teşekkürler kızlar 😊 3 hafta sonra yapacağız, ben de normalde calisiyorum hemen hemen kac saatte biter diye hesaplamak icin sordum.. Ama anladığım kadarıyla öyle muayene gibi yarim saatlik bi iş değil, koştur koştur olmamak icin tüm gün izin alayım ben😊
Minectn Bende yaptırdım erken kahvaltı yapmıştım doktorum ac mısın şu anda dedi evet biraz yedim dedim saat 11 gibi glikoz şeker yüklemesi yapıldı iki kanı aynı anda verdim ben hiç kıpırdama hareket etme dediler 12 gibi tahlil için gittim kan aldılar ve 2 tane idrar verdim çok şükür tahlilde şeker çıkmadı ama tansiyonum yüksek cıktı
Caglaak cansuaydin 3 4 saatin gidiyor en az tahlil için öğleden sonra da sonuç derken izin alman en iyisi
uleKseTop cansuaydin mrb canım her hastane farklı yapabiliyor bende gece 12 den sonra bişey yemedim ilk şeker yüklemesi yapılmadan kan verdim sonra içince verdim 2 defada 1 saat arayla yine kan verdim korkutmak gibi olmayım herkeste farklı olabilir yanında biriyle gidersen daha iyi olur şeker yüklemesinden sonra ben çok kötü olmuştum şimdiden hayırlı olsun bebeğin rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin
MrsAkkurt Perşembe günü yaptırdım ac karnina gidip kan veriyorsun sonra verdikleri içeceği içip 1 saat bekleyip tekrar kan veriyorsun ben sadece bu kadar yaptım
asyamomm Bu test sağlık ocağında yapılıyor mu acaba? Yarın tahlil yaptırıcam da yapılıyorsa sağlık ocağında şeker yüklemesi de yaptırayım gitmişken vakti geldi
cansuaydin asyamomm canım bilemiyorum.. Ben doktorumun kendi muayenehanesinde yaptıracağım.. bi sor istersen
Gncys asyamomm Şeker yüklemesi yapıyorlar bebeğinle ilgili şüphen varsa kalp atışını da dinliyorlar sağlık ocağında. Ve ben devletten daha çok seviyorum sağlık ocağını orada yapıyorum gerekli işlerimi normal kadın doğumcum özelde
uleKseTop asyamomm sağlık Ocak’ları yapmıyor diye biliyorum sağlık Ocağı bitek tetanoz aşını bide idrar tahlili kan tahliline bakıyor
Beyzanurlina cansuaydin bende 2 hafta sonra yaptrcam doktorum bana orucluymusun gibi gel dedi 🙈 yanında bırı olsun mide bulantısı baygınlıo yapyomuş arladasımda yapmıs😬
Nursevincli cansuaydin 50mglık bi kutu gazoz var 5dk içinde içiyosunuz 1saat bekleyip kan veriyosunuz. Sonuca göre doktor yönlendiriyor
Nursevincli cansuaydin bu arada bana hiç etkisi olmadı ne ayıldım ne bayıldım😁 sadece aç olduğum için deli gibi yemeğe saldırdım 🙈
cansuaydin Nursevincli muhtemelen ben de oyle olurum, bu ara istahimiz epeyce açık da 😋 umarım güzel sonuçlar çıkar 🙏🏻 bilgi icin teşekkürler
Gncys Şeker yüklemesi yapıyorlar bebeğinle ilgili şüphen varsa kalp atışını da dinliyorlar sağlık ocağında. Ve ben devletten daha çok seviyorum sağlık ocağını orada yapıyorum gerekli işlerimi normal kadın doğumcum özelde
Nursevincli cansuaydin ayrıca 140üstü çıkarsa şeker 1hafta sonra tekrar yükleme yapılıyo bu sefer 100lük.3saat sürüyo saatte 1kan alıyolar. Çıkan değere göre diyet veriyo eğet aşırı yüksekse insülin veriliyo dengelensin diye. Ben diyet yapıyorum herhangi bi sıkıntım yok. Eğer diyet işe yaramıyorsa insüline geçiyosunuz