Melike37 çok geçmiş olsun size de, doktor kendi düşmesinin kürtajdan daha iyi olduğunu, ilaçları bırakınca da 1 hafta 10 gün içinde düşüğün kendiliğinden gerçekleşeceğini söyledi. O nedenle şimdi kendi düşsün diye bekliyorum. Henüz kanamam çok aktif ve yoğun değil. Süreç uzarsa da mecbur kürtaj olacağım. Çok sağolun sizlerin tecrübeleri sayesinde kürtaj fikri de eskisi gibi korkutmuyor artık