Simos44 sanırım sizinle sürecimiz tamamen aynı, çok geçmiş olsun size de. Tek farkımız sizin de söylediğiniz gibi bende sadece peçeteye bulaşan pembe lekeler oldu.
Şu an 26 yaşındayım, 1 senelik evliyim. Bu 8 haftalık süreçte ki öğrendiğimde zaten 3 haftalıktı, kendimden hiç beklenmeyecek şekilde dikkat ettim, zaten sigara alkol vs kullanmıyorum ama sabah kahvaltıda içtiğim 1 bardak çayı bile aman zarar vermesin diye bıraktım. Evet, o çocuğu kucağa alınca her şey tüm zorluklar unutuluyordur mutlaka ama gerçekten çok büyük sorumluluk gerekiyormuş. Açıkçası benim şimdi ara vermek isteme sebebim yine aynı şeyleri yaşarım korkusu değil, asla, çünkü biliyorum bizlerin ötesinde bir durum var, ölüm de yaşam da sadece Allahtan. Benim korkum hamile kaldığım ilk andan itibaren bile büyük sorumluluk isteyen bu süreçte, çocuk doğunca ona yetememek, o sorumluluğu layıkıyla yerine getirmeye hazır olup olmadığımı şu an bilmiyorum. Biraz da bunu düşünebilmek adına biraz ara vermek istedim. Şu an eşimin doğu görevi sebebiyle Ağrı'da yaşıyoruz ailelerimize çok uzağız, ben avukatım ama hiç bilmediğim çevrede çok da iş yapamıyorum, bu süreçte çocuğuma da daha iyi gelecek bırakmak için sınavlara hazırlanmak istedim. Hayatımdaki bu engelleri kaldırmadan çocuğa tam olarak yetemem korkusu sardı sanırım beni. O yüzden en güzel, en hayırlı zamanda gelsin çocuklarımız. Çocuğunuza sağlıkla kavuşun 🙏