Elifdddd kısa değil bence de ama başka doktora gözükmüştüm o sınır benim için dedi korkuttu.bu hunileşme olayından zaten sıkıntım bence de.bebeğin başını ölçmek için bike afedersin taa orama kadar indirdi ultrasonu,çok aşağıdaymış canım.Allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin.inşallah daha baya bir ilerleriz