Elifdddd benim de gerginleşiyordu,yürürken tutup karnımı kaldırmak istiyorum bazen.bebek kanala girmiş benim ve rahim ağzım 10 gün önce kadar 31mm idi o da kısalmış tabi.erken doğum riski var.bazen o toplanma olunca sanki beynime kan gider gibi tuhaf oluyor,sanki kalbim boğazımda atıyor.hap iyi birşey günde 3 bile içebilirsin dedi doktor.mutlaka rahimağzı boyunu sor kontrolde.ona göre bir durum varsa önlem alınır