Bende 37+4günlük hamileyim.Bugüne kadar her İşimi kendim yaptım Ve halada Doğuma hazırlık niyetiyle yapıyorum.İş yapmakla çocuk düşmez ,Allah Ne yazdıysa o olur kızlar.Çok evham yapmayın eğer o bebeğin size tutunacağı varsa Ne yapsanızda tutunur.Ben gurbetteyim ne bir yardım edenim var Ne bir kap yemek yapanım oldu şimdiye kadar .Evin içinde kendime hergün bir iş çıkarıyorum halada.Çok şükür bebeğimde gayet sağlıklı .Oyüzden Allah’a dayanın gerisi boş 🙏🏻