EsmanurTrlBykl Kizlar merhaba 12 haftalik hamileyim Temizlik yapiyormusunuz viledayla ev filan silerken belime yüklendim agirlik verdim korktum
Sedatasdan EsmanurTrlBykl bende 12 . Haftadayım yapıyorum mecburen gecen haftada kanepeyi yiterken bende de oldu artık eşimdem yardım alıyorum bence çok dikkat etmelisin aşırı yğk yükleyince bele kanama olabiliyormuş
jrarya EsmanurTrlBykl 13 haftalığım bende ne zmn süpürüp vileda yapsam akşam belim ağrıyo yarın doktoruma sorucam kanama olmadığı sürece ağrı normal derse devam edicem çok salmak istemiyorum cam kapı dolap vs silmeye şimdiden kadına başladık ztn 😣😣😣
Sevgim EsmanurTrlBykl Canım her işimi yapıyorum ağır kaldırmıyorum sadece bende 13+5teyim Allaha emanet korkma inşallah sağlıklıca alıcaz kucağımıza
Ceyduygu EsmanurTrlBykl Ben bi temizlik yapiyorum yani hic acimiyorum kendime cok hirpaliyorum ben agir kaldirmadikca sıkıntı olmaz saniyodum kimsede bisey demedi. Bigün yine temizlik yaptim aksam kanamam oldu düşük riskim var simdi o yuzden zorlamayin sakin kendinizi
Sedatasdan EsmanurTrlBykl Allahın izniyle hiç bişi olmaz inşallah Rabbim korktugumuz herşeyden uzak tutsun inşallah dikkat et canım
Sevcannn Ooo ben temizlik yapınca o akşam resmen zombi gibi yuruyrm hatta yuremiyrm bile erkek çocuğu belden ayağa çok vururus Rabbim nasip kısmet ederse oğlum olucak zaten o ağrılar hiç bitmiyor emin olun Allahım yardımcımız olsn inşallah.
Busraaras EsmanurTrlBykl merhaba riskin yoksa gebeliğin zor geçmiyorsa ve ağır kaldırıp ittirmediğin sğrece bir şey olmaz ben ev hizmetlidiyim haftanın 5 günü aylık olarak çalışıyorum hamile kaldıktan sonra işimi bırakmadım patronlarımda beni bırakmak istemedi şuan 29 haftalığız halen çalışıyorum 1 ay sonra park time doğuma kadar çalışmaya devam edicem bu gidişle elimde temizlik aletleriyle hastaneye doğuma gitmezsem iyidir ☺
EsmanurTrlBykl Busraaras hadi ya canim masallahin var o zaman senin 😊ben iki viledayla sildim belim agriyor
NaimeYilmaz EsmanurTrlBykl yeri gelıor koltukta cekıorm ama kollayarak dikkat ederek. Korkucak ne var çözemedm o kdr evham yapıorsanz durumunuz varsa birini getırtın . Ama hareketlı olmak ıyıdır . 🙏
Busraaras EsmanurTrlBykl sağol ☺ Çok yorma ozaman kendini o dönem kasıkların da ağırabilir ama hareket etmelisin çünkü çok sabit kaldıkça kan pıhtılaşmasına yol açıyor