Bence en az üç takım götürmek gerek ben normal doğum diye gittim sezeryan oldum ve normalden de fazla kalmak zorunda kaldım hastanede sizin gibi düşünsem ben de bebeğim de kıyafet siz kalacaktı demek ki. Her zaman tedbirli olmakta fayda var bebek sarılık olsa yine fazla kalacaksınız hastanede. Benim bebek için götürdüğüm 10tane bez de yetmedi mesela