Hanımlar cidden söylüyorum bak hastane çantalarınızı çok abartıyorsunuz zaten normal doğum da 1 gün kalıyorsunuz belki kalmıyorsunuz bile her şey için 1 tane götürmek yeterli oluyor önlem amaçlı 2. Koysaniz yeterli ben en sade şekilde hazırlama ya çalışmıştım çantamı ama o bile fazla gelmişti bir çok şey gereksizdi yani sizde 1 gün için kendinize o kadar yük yapmayın o ları hastanede toplamak var eve getirip yerleştirmek var hiç kullanmadığınız halde mecburen yıkamak temizlemek var lohusa halde uğraşmayın öyle işlerle (herkesin yanında yardımcı olan olmuyor) çocuğunuzla ilgilenin tabi bu benim fikrim ve edindiğim tecrübeden ötürü paylaştığım birşey herkese hayırlı rahat doğumlar dilerim🤰🏻❤👩👧