Haticemre21 Edaaliblog burası da semte göre aynı olması lazm o zamn bende o civarda duymuştum da gop avrasya ya gidiyrm bende 😍🤗
Sebogelin Mrveyman evet tabi ben ikinci kızıma hamileyim yine oan gidiyorum. Muayene 215tl, doğumda 4000-5000 arası
Sevdaoyku Edu şuan oraya gidiyorum zaten 😊 nisa hastanesi muhabbet hanım veya derya hanimi mutlaka tavsiye ediyorum 😊💜 Ama özellikle muhabbet hanım 😊💜
DilanArslanSahin Fatosmetn songül hanım suda doğumda yaptırıyormuş. Suda doğum ücretinide biliyormusunz telde bilgi vermediler ben karşıda oldupum için oraya doğum ücretini öğrenmek için gidemiyorum 😒
Fatosmetn DilanArslanSahin evet yaptırıyor canım fiyatını sormadım cuma kontrolüm var sorcam fiyatını bende düşünüyorm kısmetse😌
DilanArslanSahin Fatosmetn tamam fiyat öğrendiğinizde bu mesaja yanıt verirseniz sevinirim teşekkürler herşey gönlünüzden geçtiği gibi olsunn 😊
Fatosmetn DilanArslanSahin canım sordum suda doğumu 2 500 tl dediler baya pahalı geldi bana😌normal doğumda 800 tl olmuş
CinarBaykal Mrveyman dr. Yusuf olgaç ondan daha çok normal doğumu destekleyen birini görmedim. Kendi istatistiklerini de yayınlıyor instagramda geçen ay sadece 1 sezeryani olmuş https://instagram.com/dryusufolgac?igshid=15gwevcu9emxz
Elif_murat Mrveyman bende bayrampaşadayım canım. Duygu hastanesinde saide hanım var ben ona gidiyorum. Ablam da 4. Yü doğuracak onunla nasip olursa. Bi bak derim 😌