Mrveyman Canım ben 39+4 teyim doktorum en basından beri benimle ilgilenen erkek doktordu. Bülent tekin. İstinye ünv. Hastanesinde kendi kliniği. Ama ayda 1 rutin kontrollere gaziosmanpaşa kadın sağlık merkezine geliyordu. Benim dogumumda burada olmayacak tatilde olacağı icin beni bi bask doktora yönlendirecekti hic tanımadığım erkek doktorun doğumuma girmesini istemedim. Jet hızıyla bir değisiklik yaptım. Simdi zeytinburnu avrasya hospitol hstanesinde yengemin dogumuna giren nurcan dalan kadın doğumcusuyla devam ediyorum. Her ikiside normal doğumu aşırı destekleyen doktorlar heleki bülent bey catın 4 5 i görürse ağlasanda patlasanda sezeryana almam demisti dalında en sevdiği dogum normalmiş. Şuanki nurcan hanımda normal doğumu kesinlikle destekleyenlerden bi göz at derim :)