Iremgokce Medine_1992 en baştan beri 2 hafta önden gidiyo doktorum ultrasondaki tarihe göre haraket ettiriyo beni
Esmaemenova Medine_1992 10 haftalık randevum da gelişimi bir hafta onde demişti bir iki hafta için randevum var bakalım yine oylemi..korkmayın 1 haftadan bişey olmaz ileri zamanlarda hatasını yakalıyor.. Geriden gelmesin de ilerde olması sorun diyil inşAllah
Afra34 Medine_1992 ben 20+1 doktor 21 haftalık dedi bende öyle bir hafta önde sıkıntı olmaz inşallah 🤲🏻 genelde herkeste oluyor sanırım 😊
Mondlicht Medine_1992 ben önde gidiyorum genel gelişim de 3 hafta, boy da neredeyse 5 hafta ancak doktorum bir sorun görmedi 🤗
Oglusum89 Bende bir hafta önden gidiyorum sıkıntı olcagını sanmam cabuk gelısıyor demekki güzel bişey ☺️
Medine_1992 Yani ben daha yolun başındayım ama 3 gittiğimde de önde gidiyor sıkıntı olmaz belki normale döner ikili tarama var acaba ultrasonla göre mi yoksa adet tarihine göre mi ikili tarama tarihini yapar bilemedim
Mondlicht Medine_1992 teşekkürler 🙏🤗 2 hafta sonra doğum olacak ben hala kusuyorum 58 kiloyum suan. hiç bir şey yiyemiyorum adamakıllı anneyle alakası yok bizim bebişin de bence aman sağlıklı olsunlar da Allahın izniyle 🤗
R_abia Medine_1992 gayet normal başından beri 1 hafta önde 2 hafta önde gidiyor bazen tam haftasıyla uyumlu oluyor gelişimi iyi demek aslında bu ☺️
Medine_1992 R_abia bide adam akıllı birsey yemiyorum zayıfım diyordum ki bu bebiş benden nasıl faydalansın bir baktım önde zaten ilk üç ay sıkıntı yokmuş ta işte ana yüreği 💕
R_abia Medine_1992 ilk 3 ay kandan besleniyor zaten sonrasında senin yediklerinden devam ediyor gelişimi ☺️
Caydemir Medine_1992 benim de başından beri 2 hafta önde. Herkesin bünyesi farklı oluyor sıkıntı yaratacak bir durum yok. Artık her şeyi ultrasona göre ayarlıyoruz
Afra34 Medine_1992 olsun bakalım hayırlısı 🤗bi iki haftaya belli olur belki🤲🏻 sağlıklı hayırlı evlat olsun inşallah
Medine_1992 Mondlicht ay çok az kalmış rabbim yar ve yardımcınız olsun 💕elimden geleni yapacam 50 kiloyum artık kaçla doğuma girerim rabbim bilir 😁