ozgedrms bence hamile olan her kadının kendine has bir güzelliği oluyor, zayıfta olsa şişmanda olsa, karnı küçükte olsa büyükte olsa.... çok güzel bir dönem ve her kadının yüzü bence çok daha güzel görünüyor,çok şükür ki bu duyguları tadabildik, bunları yaşayıp isteyipte yaşayamayan o kadar çok insan var ki, ben tüp bebek yöntemiyle hamile kaldım tedavi sürecinde o kadar farklı insanlar tanıdımki, rabbim kimseye aratmasın isteyen herkese nasip etsin