deletedmom211 gitmeden yarım saat önce vişne suyu çikolata falan ye çok hareketleniyorlar 🙂 hareketlenmese bile korkma bazı bebişler sakin oluyorlarmış ben 27. Haftamdayım çok hareketli bi bebiş değil benm oğlan inşallah doğduğunda da sakin olur diyorlar🙏🏻😂😂