deletedmom211 Kızlar ultrason da bebek hareketleri nezaman oluyor ben 12 haftaligim hareketlerini filan bisey izletmedi solemedidi sız ultrasonda kaçıncı hafta hareketleri gördünüz.
deletedmom211 Valla hiç bisey solemedi canım sadece eliyle yüzünü kapatmış bak izle dedi ama acaba benmi anlamadim heyecandan
deletedmom211 Ay şimdi telâşlandım ya canım herşey iyi dedi doktor ama ben şimdi hiç bisey anlamadim doktor dedi elleri yüzünde bak izle eşim videoya çekiyordu acaba normal mi
ArzuuzrA deletedmom211 biraz şans galiba uyanıkken denk gelmesi bende göremedim henüz her bebek bir değil boşuna telaş yapmayın bence 😊
alparslanliva deletedmom211 ben üç gün önce gittim uyuyo olmasın bizimki de hareket etmedi hiç sırt üstü yatmıştı 🙂
Aysealty deletedmom211 uyuyodur minnoş her zaman denk gelmezki kıpır kıpır gitmeden önce çikolata falan ye o gün benim şansıma denk geldi☺
Vldnaky deletedmom211 canım telaş yapma o kadar bebeğin gayet iyiyse sorun yok o an uyuyo olabilir hareketsiz olsa elini nasıl yüzüne getirsin ya da sen o heycanla hiçbirşey anlamamış olabilirsin yoksa doktor anında söylerdi harektsiz diye benimkide heryerini oynatıyo bi bacaklarını oynatmıyo mesela ☺
ArzuuzrA deletedmom211 14 haftalık olduk çikolata falan yiyorum ama fayda etmiyo uykucu olcak galiba bizimkiler 😊
deletedmom211 alparslanliva peki sen kaç haftaliksin canım 12 hafta hareketlerini gördünmü benim bebek elleri yuzundeydi sonuçta hareket etmese elleri nasıl yüzünde olur deme
SerenYiitolu deletedmom211 gitmeden yarım saat önce vişne suyu çikolata falan ye çok hareketleniyorlar 🙂 hareketlenmese bile korkma bazı bebişler sakin oluyorlarmış ben 27. Haftamdayım çok hareketli bi bebiş değil benm oğlan inşallah doğduğunda da sakin olur diyorlar🙏🏻😂😂
Babykurtay Canım. korkma benimkide öyle hareket etmiyordu korkup ağlamaya başlayınca doktor kizmisti uyuyor diye karnımı sallayinca uyandı sonra içerde o karete yapmaya başladı 😂😂😂😂
deletedmom211 Hepinize çok çok teşekkür ederim bebislerin güzel anneleri korktum ama dediginiz gibi sonuçta hareket etmese eli yüzünde olmazdı uyuyordur benim kuzum 😂
Babykurtay deletedmom211 benimkide öyle duruyor hep ya elinin bitanesi başında yada basının altında yatıyor gecede Tarzan kesiliyor başıma 😂😂😂😂